Posilování ramen – cviky pro větší objem

Posilování ramen pro maximální objem
Posilování ramen pro maximální objem

Posilování ramen možná nepatří mezi vaše neoblíbenější části tréninku, je ale nutné na ně nezapomínat a zajistit jim dostatečný prostor. Ovšem patříte-li mezi typ sportovců, kteří rádi zkouší nové techniky, máme pro vás několik cviků, které můžete zařadit do své rotace. Každé cvičení se zaměřuje na jinou část svalu a zajistí maximální stimulaci.

 

Seznam videí

Posilování ramen

Jak posilovat ruce na objem

Posilování hrudníku

Posilování zádových svalů

Podpořte svalový růst

Jak nabrat svalovou hmotu? Podpořte růst svalů okamžitě

Jídelníček a doplňky stravy pro podporu růstu svalové hmoty

Tréninky nestačí, tělo musí jíst! Podpořte svalový růst vhodným proteinem

Posilování ramen – cviky pro větší objem
5 (100%) 1 vote

Přijde ti článek zajímavý? Sdílej ho s přáteli.Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInDigg this

Napiš první komentář

Napiš komentář

E-mailová adresa nebude zveřejněna.


*