Outdoorové aktivity se kterými zhubnete a které vás budou bavit

Outdoorové aktivity, které vás budou bavit
Outdoorové aktivity, které vás budou bavit

Chcete zhubnout dvě, tři kila nebo víc, chcete se hodit do kondice a dokonale pročistit mysl? Tak to zapomeňte na vydýchaný prostor uvnitř a svá kila ztrácejte venku! Hubnutí venku má oproti indoorovým aktivitám nesporné výhody:

– jste na čerstvém vzduchu

– k dispozici máte více prostoru

– máte klid

– máte možnost volby i změny (jednou jdu tímto směrem, podruhé opačným)

– ke sportu venku můžete používat sportovní pomůcky, které uvnitř ne vždy používat lze

Jak je to s výbavou? 

Sportování vevnitř a venku je rozdílné i co se týče výbavy, kterou potřebujete. Venku je nutné se samozřejmě více obléknout, zvolit vhodnou obuv a samozřejmě počítat i s proměnlivým počasím. Venku je potřeba více dbát i na chrániče (kolen, loktů, hlavy), koneckonců pád na beton je mnohem tvrdší namísto pádu na měkkou podložku nebo koberec.  Při sportování venku je potřeba být i více obezřetný. Dejte pozor na projíždějící auta, a protože se většinou vzdálíte, doma nezapomeňte mobil a raději se někomu ohlaste.

Co lze venku praktikovat a co je účinné pro shazování kil? 

Běh – budete-li pravidelně běhat, očekávat můžete podstatně rychlý úbytek váhy i viditelné vytvarování postavy. Pro pálení kalorií nemusíte běžet s větrem o závod, stačí mírně poklusávat a udržet si správnou tepovou frekvenci. V praxi to vypadá tak, že byste se při běhu neměli příliš zadýchat, existují i nejrůznější přístroje, které tepovou frekvenci hlídají za vás. Výhodou běhu je fakt, že si můžete vybrat jestli poběžíte sama nebo s někým, dalším podstatným plusem jsou dálky, které můžete za běhu prozkoumat.

Rychlá chůze – rychlá chůze je u některých mnohem častější volbou než běh. Je vůbec tím nejpřirozenějším pohybem, který může člověk vyvinout, a proto se s ní hubne snadněji, než byste mohli předpokládat. Při chůzi je potřeba dodržovat určitou rychlost, tudíž se neloudáte, nýbrž svižně pochodujete. Chůze je mnohem méně náročnější na klouby, a proto je doporučována i starším lidem a lidem trpící obezitou. Skvělý tip je k chůzi si přibrat trekingové hole Nordic walking, ty vám nabídnou dostatečnou oporu a chůze s nimi bude mnohem zábavnější.

Cyklistika – nasednout na kolo a vyjet vstříc dálkám objevovat nová zákoutí bez jediné útraty za benzín…tak tomu my říkáme efektivní sport! Cyklistika je výhodná v tom, že se s kolem jako dopravním prostředkem dostanete téměř všude. Můžete ho využít jen tak pro relaxaci nebo při cestě do práce, na nákup, na pochůzky po městě. Jízdou na kole nejenže spálíte tuky a kalorie, nýbrž si i zpevníte zadek, vytvarujete nohy a dostanete se do kondice. Výhodou je i možnost si na kolo připevnit košík a vzít s sebou cokoliv.

Brusle  – velice efektivní sport, který však ne každý ustojí, řeč je o jízdě na bruslích, která dokonale tvaruje nohy, zadek a bříško. Ne každý si je však oblíbí, jelikož se na nich neudrží. Když však jízdu na kolečkových bruslích zvládnete, můžete se těšit na opravdovou jízdu. Chrániče jsou zde velmi důležité, přeci jenom máte místo stabilních bot na nohách kolečka!

Trampolína, švihadlo, skákací boty… – a pak jsou tady další zábavné outdoorové sporty, které byste uvnitř praktikovali jen stěží. Trampolína, švihadlo a skákací boty patří mezi sportovní aktivity, po kterých budete spalovat kalorie jedna radost. Vyskákejte se ze svých kil a sport si užívejte. Ne nadarmo se říká, že po sportu se dostaví pocit štěstí. Dopřejte si ho vrchovatě!

Ohodnoť článek

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrDigg thisShare on Reddit

Napiš první komentář

Napiš komentář

E-mailová adresa nebude zveřejněna.


*