Jak na domácí cvičení bez trenéra

Cvičíme doma bez trenéra
Cvičíme doma bez trenéra

Chcete se sebou konečně něco udělat, ale mít za zády osobního trenéra vás děsí? Nebojte se. Návštěva posilovny pro vás bude příjemným strávením volného času i bez profesionálního dozoru. Pomůžeme vám.

Jsem tlustá, lidé si na mě budou ukazovat

První, co musíte udělat, je dodat si trochu sebevědomí. Do posilovny chodí různorodá sorta lidí. Jsou mezi nimi lidé při těle či s fyzickým postižením. Každý se tu stará o sebe a nikdo nemá potřebu si na vás ukazovat a posmívat se vašim špekům. K tomuto odblokování pomohou sluchátka v uších. Také doporučujeme obléci si příjemný sportovní úbor, ve kterém se budete cítit dobře a přitažlivě. Většina sportovního oblečení lichotí postavě, žádný strach. Minimálně hodinu před cvičením nic nejezte, ale dbejte na pitný režim. S sebou do posilovny si vezměte alespoň litrovou láhev s pitím a u pultu si můžete objednat iontový nápoj, který vám pomůže s energií a spalováním. Po cvičení také nejezte minimálně hodinu, až dvě. Poté si dejte pouze lehký zeleninový salát, abyste zbytečně nenabrali zpět spálené kalorie.

Domácí posilovna pro stydlivky

Někdy může i domácí posilovna pomoci k dosažení cílů. Je vhodná zejména pro ty, kteří se opravdu necítí být středem pozornosti ve fitcentru. Mnoho cvičebních strojů je snadno skladných, ale vždy je dobré vyhradit si pro své domácí cvičení více prostoru. Trénink si rozdělme na aerobní a silový, a pokud oba tyto tréninky spojíme, docílíme vysněné postavy i doma v obýváku.

Co si pořídíte?

  • švihadlo
  • medicinbal
  • činky
  • cvičební lavici
  • šlapací trenažér

Cvičební stroje a pomůcky zakoupíte přes internet nebo v kamenných sportovních obchodech i za rozumné ceny. Investujte klidně i více peněz. Alespoň si své vydřené postavy budete více vážit a stroje denně využívat.

Jako první začneme s domácí gymnastikou. Běžte si pro zahřátí organismu zaběhat, buď na trenažéru nebo venku. Bude vám stačit půlhodinka svižného běhu. Poté si v několika opakování prostřídejte kliky po dvaceti, sedy-lehy a dřepy. Postupně se jistě dopracujete ke stojce či kotrmelcům, které vás skvěle protáhnou.

Nebojte se zvedat těžké činky

Tím, že se naučíte zvedat těžké činky nebo medicinbal až nad hlavu, zrychlíte svůj metabolismus a podpoříte růst svalů. Medicinbal se brzy stane váš nejlepší i nejhorší nepřítel, ale díky němu zpevníte celé své tělo. Během cvičení nikdy nepijte alkohol a nejezte a pořiďte si velké zrcadlo, ve kterém se můžete při posilování pozorovat. Nuťte se ke cvičení i ve chvílích, kdy jste unavení a bez nálady. Čím víc potu ze sebe dostanete, tím víc na sebe budete hrdí. Nakládajte si stále více závaží, ale všeho samozřejmě s mírou. Ve volném čase jezděte na kole či na bruslích, auto využívejte jen v důležitých případech. Výtah vyměňte za schody. Nemusíte se bát, s prvními výsledky ve vás bude růst i pocit štěstí z dobře odvedené práce.

Ke cvičení pomohou i aplikace

Chytré telefony ukrývají velký poklad v podobě cvičebních aplikací. Ty za vás počítají dřepy a evidují vaše výsledky. Rozhodně si alespoň jednu do svého telefonu stáhněte. Zamyslete se také nad během, který může efektně nastartovat váš den. Opravdu si nemůžete přivstat o 20 minut dříve a jít si zaběhat kolem domu?

Jak na domácí cvičení bez trenéra
5 (100%) 1 vote

Přijde ti článek zajímavý? Sdílej ho s přáteli.Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInDigg this

Napiš první komentář

Napiš komentář

E-mailová adresa nebude zveřejněna.


*